KNRM 200 Jaar
Partnership voor een leven
KNRM 200 club
De KNRM is een van de hoogst gewaardeerde goede doelen in Nederland. Op 11 november 2024 bestaat de KNRM 200 jaar. Om dit bijzondere jubileum een jaar lang te vieren, nodigen wij merken uit om samen te werken en elkaars waarde te versterken. Het jubileumjaar start op 11 november 2023 en eindigt precies een jaar later op de verjaardag in 2024. Gedurende dit jaar en de daaropvolgende jaren willen wij onze naams- en merkbekendheid vergroten met hulp van de KNRM 200 CLUB.
Wij bieden samenwerkingsmogelijkheden die de kernwaarden van de KNRM- betrouwbaarheid, moed, professionaliteit en onafhankelijkheid met jouw merk verbinden. Ontdek hieronder de diverse jubileumactiviteiten en de samenwerkingsmogelijkheden in ons jubileumjaar. Daarnaast gaan wij graag in gesprek om andere opties met elkaar te verkennen om je toe te voegen als lid van de KNRM 200 CLUB.
Nederland, land van water
Water is onlosmakelijk verbonden met de Nederlandse identiteit. De KNRM speelt hierin al 200 jaar een belangrijke rol. Wij redden levens op zee en het ruime binnenwater op vrijwillige basis en - sinds onze oprichting in 1824 - bewust zonder overheidssteun. Onze bijna 130.000 donateurs voelen zich sterk verbonden met de redders op zee en blijven hen vaak decennialang steunen. In deze video nemen we je mee hoe wij als KNRM vol trots onderdeel zijn van de geschiedenis op de Nederlandse wateren.
Brand Partnership
Op 11 november 2024 bestaat de Koninklijke Nederlandse Redding Maatschappij (KNRM) 200 jaar. Vanaf 11 november 2023 start een jubileumjaar vol activiteiten, evenementen en campagnes voor vrijwilligers, donateurs en het algemeen publiek.
Omringd door het verleden, op weg naar de toekomst. Er is veel veranderd in die 200 jaar: van roeireddingboten naar snelle motorboten en van kurken reddingvesten naar speciale overlevingspakken. Onveranderd is dat KNRM'ers het werk geheel kosteloos en vrijwillig doen.
We staan stil bij het verleden, herdenken de redders die hun leven gaven voor anderen en kijken vooruit naar de toekomst. Het thema van 200 jaar KNRM is dan ook ‘omringd door het verleden, op weg naar de toekomst.’
Verbind je merk aan deze unieke activiteiten
Wil je jouw merk verbinden aan de viering van 200 jaar Koninklijke Nederlandse Redding Maatschappij? Dit is dé kans om als lid van de KNRM 200 CLUB deel uit te maken van een bijzonder jubileumjaar vol inspirerende, ontroerende en meeslepende evenementen en projecten. Van de unieke podcastserie tot de spectaculaire jubileumvoorstelling, het prachtige jubileumboek en de avontuurlijke YouTube-serie – er zijn tal van mogelijkheden om jouw merk te koppelen aan de viering van deze iconische Nederlandse organisatie.Ontdek hieronder de verschillende elementen van het jubileumjaar en kies de projecten die het beste bij jouw merk passen. Neem contact met ons op om een samenwerking te bespreken die de merkwaarden van de KNRM en jouw merk op een indrukwekkende manier samenbrengt.
Wij bieden de mogelijkheid om je merk te koppelen aan afleveringen van deze unieke 45-delige serie, gepresenteerd door Roelof Hemmen. In deze podcast, die geproduceerd wordt samen met gerespecteerde media partners, gaat Roelof op zoek naar de beste, mooiste en meest ontroerende verhalen van de KNRM en gaat hij in gesprek met redders, slachtoffers en nabestaanden. Neem contact met ons op om de sponsoropties te bespreken en samen te werken aan een unieke podcast die jouw merk en de KNRM op een indrukwekkende manier met elkaar verbindt.
Wil je jouw merk verbinden aan de jubileumvoorstelling van de KNRM? We bieden de mogelijkheid om deze bijzondere productie, onder de creatieve leiding van Gerben Bakker en met de muzikale leiding van Eric van Tijn, te sponsoren. In de voorstelling 'Symfonie van het Water', die vijf keer wordt opgevoerd in het Nieuwe Luxor Theater in Rotterdam, komen het verleden en heden van de KNRM tot leven. Bemanning, geredden, donateurs en omgekomen redders krijgen allemaal een gezicht in deze unieke productie. Neem contact met ons op om de sponsoropties te bespreken en samen te werken aan een onvergetelijke jubileumviering die jouw merk en de KNRM op een indrukwekkende manier met elkaar verbindt.
Wij bieden de kans om dit prachtige boek, gerealiseerd in samenwerking met het Scheepvaartmuseum, te sponsoren. Topfotografen Robin de Puy en Jeroen Hofman brengen de 'Helden van de Zee' in beeld, zowel als portret en aan het werk in hun natuurlijke omgeving. Door je merk aan dit unieke boek te verbinden, draag je bij aan het vastleggen van de 200-jarige erfenis en toekomstvisie van de KNRM. Neem contact met ons op om de sponsoropties te bespreken en een blijvende impact te creëren met een samenwerking die jouw merk en de KNRM op een betekenisvolle manier verbindt.
Overweeg dan het sponsoren van onze unieke YouTube-serie tijdens het jubileumjaar van de KNRM. In deze vijfdelige serie duikt Govert Sweep in de wereld van de KNRM, waarbij hij als bemanningslid alles meemaakt: van opleiding en oefening tot echte acties. Door je merk te verbinden aan dit meeslepende avontuur, spreek je een jong en dynamisch publiek aan en laat je zien hoe jouw merk zich inzet voor de helden van de zee. Laten we samen een opvallende samenwerking opzetten die jouw merk en de KNRM op een frisse en aantrekkelijke manier in de schijnwerpers zet. Neem contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.
Samen redden we levens
Vraag je je na het lezen van deze pagina af hoe jouw bedrijf zich nog meer kan verbinden met de KNRM? Op onze KNRM bedrijvenpagina vertellen wij je graag meer. We vertellen niet alleen hoe we samen de verbintenis aan kunnen gaan, maar ook wat de KNRM voor jouw bedrijf en merk kan betekenen.