KNRM wint NRC Charity Awards publieksprijs
De KNRM is bijzonder trots op het winnen van de publieksprijs van de NRC Charity Awards. Redder Johan, centraal in het campagnebeeld, was samen met hoofd Communicatie & Fondsenwerving, Jolan van den Broek, in Amsterdam om de prijs, mediawaarde ter waarde van 65.000 euro, in ontvangst te nemen.
De NRC Charity Awards zijn in het leven geroepen op initiatief van NRC Media en bedoeld om ‘charitatief Nederland’ te ondersteunen bij het bereiken van hun doelgroep. Meer dan 10.000 stemmen werden er uitgebracht voor de Charity Awards waarbij NRC aanstormend talent van de Willem de Kooning Academie gevraagd had om een campagne te ontwikkelen voor een goed doel. Hiervoor werden 23 goede doelen geselecteerd, waarvan de KNRM een was.
Dankzij de creatie van Lieve Eek & Ismay Schaduw en fotografie van Daan Zahradnik werd het doel van de campagne fraai weergegeven: om iedereen te laten weten dat de KNRM volledig drijft op donaties en nalatenschappen en dat de redders allemaal vrijwilligers zijn, die belangeloos de zee op gaan om mensen te redden die ze niet kennen, onder soms zware en gevaarlijke omstandigheden. Daarom een campagne om de vrijwillige geldgevers, de Redders aan de wal te bedanken dat ze deze unieke organisatie mogelijk maken.
Nieuws
Gerelateerd nieuws
Nieuwsbrief
ALTIJD ALS EERSTE OP DE HOOGTE VAN HET LAATSTE NIEUWS?
Download de KNRM Helpt app
Word donateur
DIT BETEKENT UW DONATIE VOOR DE KNRM
Met jouw hulp leiden we vrijwilligers op, onderhouden en bouwen we reddingboten en brengen we de uitrusting van onze redders op orde.